Julegaver byttes frem til d. 10/1-25 - Sidste chance for bestilling af julegaver med levering inden juleaften er d. 20/12 kl. 13.00.

HANDELSBETINGELSER
 

1 - Firma info
ND Web Marketing ApS
Nr. Hostrupvej 3B
6230 Rødekro
Denmark
Tlf: 74 64 64 74
Mail: Kundeservice@kropsform.dk
CVR: 34 79 97 25

2 – Om os
ND Web Marketing ApS er en dansk virksomhed, som beskæftiger sig med salg af varer over internettet. Vi har flere forskellige webshops i Danmark. Vores varelager ligger i Rødekro, en by tæt ved motorvejen mod Tyskland.
Kropsform.dk har eksisteret siden 2007 og sælger wellness-produkter og helsekost, til ydre skønhed og indre velvære.
 
3 – Sådan køber du
Det er enkelt og ligetil at købe produkter på Kropsform.dk. Du klikker blot på "KØB" til det/de produkter du ønsker at købe, og herefter bliver de synlige i din indkøbskurv. Du kan sagtens fjerne produkter fra indkøbskurven efter du har trykket på køb. Når du har valgt det/de produkter du gerne vil købe, klikker du på videre, hvorefter du skal indtaste dine personlige oplysninger, vælge fragt og betaling.
På Kropsform.dk kan du både bestille varer via vores website og møde op på vores adresse i Rødekro, for at købe varen fysisk. Vi har ikke et showroom, men vi hjælper dig gerne med at finde de varer du har brug for. Har du problemer med at bestille varer over nettet, er du altid velkommen til at ringe til os på tlf. 74 64 64 74, og så hjælper vi dig gerne med bestillingen. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.
Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til kundeservice@kropsform.dk

3.a - Betaling
Vi modtager både Dankort/VISA Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro og JBC. Alt betaling med kreditkort forgår over en sikker og krypteret betalingsgateway. Du kan også lave betaling med bankoverførelse. Obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Der tages ikke gebyr for betaling hos ND Web Marketing, hvis du bruger dansk eller europæiske udstedet kreditkort.
Derudover modtager vi også betaling med ViaBill. Du kan læse mere om ViaBill her.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Reservation af beløb:
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
(VISA,VISA Electron, JCB, Maestro, Mastercard) 

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

Prisfejl:
Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
Når du handler med ND Web Marketing ApS indgås aftaler på dansk.

3.b - Køb af håndkøbsmedicin
Ved køb af håndkøbslægemidler på kropsform.dk er der særlige forholdsregler der skal tages i betragtning:
Ved at acceptere Kropsforms.dk forretningsbetingelser, bekræfter kunden (dig som køber), at du er fyldt 15 år. I Danmark skal personer være fyldt 15 år for at købe håndkøbslægemidler.

Ved at acceptere kropsform.dk's forretningsbetingelser, bekræfter kunden (dig som køber), at du er fyldt 18 år, ved køb af håndkøbslægemidler der indeholder følgende virkestoffer:

-Paracetamo
-Ibuprofen
-Acetylsalicylsyre
-Cyklicin

Kropsform.dk er til enhver tid berettiget til at annullere eller tilpasse en ordre (Også selvom det betyder, at gratis forsendelse ikke længere er gældende), der indeholder mere en 1 pakke håndkøbslægemidler med virkestofferne:

-Paracetamol
-Ibuprofen
-Acetylsalicylsyre
-Cyklicin

Der må kun købes 1 pakke af håndkøbslægemidlerne med ovenstående virkestoffer pr. kunde pr. døgn. Produkter med ovenstående virkestoffer kendes, da disse har betegnelsen HX. Endvidere er andre håndkøbslægemidler markeret med betegnelsen HF, hvilket vil sige at der ikke er nogen begrænsning på købet, blot aldersgrænsen er overholdt.
Kropsform.dk sætter stor fokus på at pakke alle varer meget omhyggeligt i de rigtige emballeringer, så det købte håndkøbslægemiddel ikke bliver forringet/beskadiget under transporten. Skulle det ske at det købte håndkøbslægemiddel på nogen form er brudt/beskadiget ved modtagelsen, bedes kunden følge den vedlagte informationsseddel i pakken og tage direkte kontakt til Kropsform.dk

Vi er lagerførende med størstedelen af vores sortiment inden for håndkøbsmedicin, og bestræber os på at sende bestillinger med håndkøbsmedicin hurtigst muligt. Det kan dog ske, at varer er udsolgte eller i restordre. Vi modtager håndkøbsmedicin fra vores leverandør 1 gang om ugen, hvilket betyder at leveringstiden på håndkøbsmedicin er 1-7 dage. Er leveringstiden længere end dette, kontakter vi dig på mail.

Kontakt til Lægemiddelstyrelsen:
Lægemiddelstyrelsen
Axel Heides Gade 1
2300 København S
dkma@dkma.dk
Tlf. 44889595

4 - Fragt
Vi bruger hovedsageligt GLS til levering af vores varer. Der påregnes et fragtgebyr baseret på din ordres vægt. Du vil altid blive oplyst om fragtudgifterne inden du bliver bedt om at betale. Du har både mulighed for at få leveret din pakke til din privatadresse, til din arbejdsplads eller til et valgfrit udleveringssted.
Vi tilbyder gratis levering til pakkeshop eller erhvervsadresse, ved ordre over 600 kr., og en vægt under 50 kg.
Det er også muligt at afhente sin bestilling på adressen indenfor vores åbningstider, eller efter aftale.

Når din pakke er sendt fra vores lager, vil du modtage en mail med besked herom. Når pakken er leveret til et afhentningssted, vil du blive kontaktet af speditionsfirmaet, med dit pakkenummer og hvor pakken kan afhentes, hvis du har valgt at hente pakken i en pakkeshop eller pakkeboks.
Har du valgt omdeling til din privatadresse, og er du ikke hjemme, når fragtmanden ankommer, lægges der en pakkeseddel i postkassen eller andetsteds. Denne seddel skal du aflevere på udleveringsstedet for at få pakken udleveret.
Ønsker du at fragtmanden skal lægge din pakke et bestemt sted hjemme hos dig, kan vi desværre ikke skrive det på din bestilling. Lav i stedet en aftale med den fragtmand der kommer på din adresse.
Vi leverer til følgende lande: Danmark, Norge, Sverige, Færøerne, Grønland, Island, Frankrig, Spanien og England. Vi kan dog ikke garanterer at pakker leveres til privatadressen i udlandet. Nogle gange vil de skulle afhentes på et posthus/Postcentral.

5 - Levering
Vi leverer varer hurtigst muligt og sender pakker afsted hver dag. Du modtager en mail når din bestilling sendes fra vores lager. Alle ordrer lagt før 12:00 sendes som så vidt muligt, samme dag, såfremt at alt er på lager. Der kan selvfølgelig være travle dage, hvor vi ikke når alle ordrer før kl. 12.00. Du kan altid se under de enkelte varer, hvilken leveringstid der er gældende. For størstedelen af vores varer er det 1-3 hverdage. Nogle varer har dog også op til 7 hverdages levering. Har du bestilt varer med forskellige leveringstid, så sendes det hele samlet, når alt er klar til levering. I nogle tilfælde kan vi dele bestillingen og eftersende varer, men kun efter aftale.
Hvis leveringstiden på din bestilling overskrider, hvad vi skriver på hjemmesiden, bliver du kontaktet via mail. Internationale leveringer tager normalt 5-7 dage.

Har din bestilling en stor volumen eller en høj vægt, vil den blive leveret i mere end 1 pakke. GLS vil fremsende beskeder om alle trackingnumre, som du kan følge på GLS' hjemmeside.

Vi bestræber os på at pakke din bestilling hurtigt og korrekt, men sker det at vi laver en fejl, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt via mail: Kundeservice@kropsform.dk
Vi vil herefter sende dig en forudbetalt returlabel, så du kan sende den forkerte vare retur til os. Vi kan desværre ikke fremsende den korrekte varer før vi har modtaget fejlleveringen. Vi gør vores bedste for at proceduren går hurtigt og smertefrit.

Forbehold:
I tilfælde af forsinkelse, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.  

5.a - Beskadiget varer under levering
Sker det uheldige, at du modtager en pakke, hvor indholdet er beskadiget under forsendelsen, og er din pakke sendt med GLS, så skal du gøre følgende:

Rette henvendelse til os, ND Web Marketing ApS, på mail: kundeservice@kropsform.dk hurtigst muligt og meget gerne inden for 2 hverdage efter modtagelse af pakken.

I mailen skal du vedhæfte:
-Et billede af pakken, hvor GLS-labelen er synlig
-Et billede af pakkens udvendige flader
-Et billede af det samlede indvendige indhold og beskyttelse
Pakken må ikke flyttes fra leveringsadressen.
Du må ikke bruge af indholdet i pakken
Du skal gemme alt emballage (både indre og ydre), indtil sagen er afsluttet.

5.b - Nægtet modtagelse af en pakke og ikke afhentede pakker
Du kan ikke returnere din pakke ved at nægte modtagelsen af pakken. Sker dette vil du blive opkrævet et returgebyr svarende til omkostninger for at pakken sendes retur til os. Dette afhænger af pakken vægt og størrelse. Gebyret fratrækkes dit returbeløb.
Pakker der er leveret til pakkeshops, ligger i pakkeshoppen i minimum 7 dage. Afhenter du ikke din pakke indenfor denne tidsramme, vil pakken blive sendt retur til os. Når vi modtager pakken, kontakter vi dig for at høre hvad der skal ske med pakken. Ønsker du at få pakken genfremsendt koster det minimum 50 kr. afhængigt af pakkens størrelse og vægt. Ønsker du ikke at få pakken genfremsendt krediterer vi dig pakkens værdi, minus de omkostninger der er forbundet med at pakken kommer retur til os.

 

6 - Restordre
Hvis varer er i restordre, leveres disse hurtigst muligt. Du vil modtage en mail med formodet leveringsdato, hvor du bedes tage stilling til, om du vil vente på varen eller afbestille din ordre. Vi udbetaler ikke erstatning eller godtgørelse ved forsinkelser, uanset hvor længe disse måtte være, medmindre andet følger af ufravigelige regler. 
Er du erhvervskunde:
Varer der er bestilt og bekræftet med en bestillingsbekræftelse i erhvervsmæssigt regi, kan ikke annulleres, refunderes eller ombyttes, med mindre andet er aftalt med ND WEB MARKETING ApS.

7 - Fortrydelses- og ombytningsret

Ombytning: 
Ønsker du at ombytte varen til en anden, afholder du selv udgifterne for at få ombyttet varen. Det betyder du skal betale for at varen kommer retur til os og afholde udgiften for at den nye vare kommer frem til dig. 

7.a - Sådan fortryder du dit køb:
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Kropsform.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:

-Har modtaget din vare
-Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
-Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele. 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail: kundeservice@kropsform.dk eller pr. telefon: 74 64 64 74. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt som et PDF dokument i din ordrebekræftelse.

 

7.b - Returnering:
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Vær opmærksom på, at returvarer skal sendes direkte til vores adresse. Vi modtager ikke pakker der er sendt uden omdeling eller til nærmeste pakkeshop. 

Returlabel: 
Her kan du printe vores returformular

Du kan vælge at købe en returlabel hos Kropsform.dk, som typisk koster 50 kr. Prisen er dog afhængig af den vare der returneres. Selvom du køber en returlabel af os, er det stadig dig der hæfter for varen. Skriv til vores kundeservice på: kundeservice@kropsform.dk, hvis du ønsker at købe en returlabel.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for store varer over 20 kg. Udgifterne for returnering af disse varer forventes højst at beløbe sig til ca. 300 DKK. pr. vare.
Ved returnering opfordrer vi til at du vedlægger en kopi af din faktura samt din udfyldte returseddel, som du finder vedhæftet i din ordrebekræftelse som en PDF-fil.

Du kan ikke returnere din pakke ved at nægte modtagelsen af pakken. Sker dette vil du blive opkrævet et returgebyr, der svarer til de omkostninger der har været ved at sende pakken retur til os. Gebyret fratrækkes dit returbeløb.
Pakker der er leveret til pakkeshops, ligger i pakkeshoppen i minimum 7 dage. Afhenter du ikke din pakke indenfor denne tidsramme, vil pakken blive sendt retur til os. Når vi modtager pakken, kontakter vi dig for at høre hvad der skal ske med pakken. Ønsker du at få pakken genfremsendt koster det minimum 50 kr. afhængigt af pakkens størrelse og vægt, også selvom du i første omgang har haft gratis levering på din ordre. Ønsker du ikke at få pakken genfremsendt krediterer vi dig pakkens værdi, minus et gebyr der svarer til de omkostninger der har været ved at sende pakken retur til os. Dette gebyr afhænger af pakkens størrelse og vægt.
 
Fortrydelse af en del af købet: 
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. Har du benyttet en rabatkode ved købet, og sender du kun dele af din bestilling retur, trækkes rabatkodens værdi fra returbeløbet.

7.c - Varer undtaget fortrydelsesretten
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt. 
 
7.d - Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
 
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
I nogle tilfælde vurderer vi om der er sket en værdiforringelse på varen, og i sådan et tilfælde fratrækkes der en procentdel af varens værdi ved udbetaling af returbeløbet. Du kan altid vælge at få sendt din vare tilbage, i stedet for at modtage den reducerede produktpris. I dette tilfælde bedes du selv stå for fragtomkostningerne, hvis du ønsker varen returneret til dig.  En værdiforringelse sker også ved at originalemballagen er beskadiget i sådan en grad, at varen ikke ser ny ud mere, eller hvis emballagen helt mangler.

7.e - Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din returpakke. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
ND Web Marketing ApS
Nr. Hostrupvej 3B
6230 Rødekro

8 - Reklamation
Når du handler på Kropsform.dk, som privatkunde, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Se punktet nedenfor, hvis du handler som erhvervskunde, ellers hvis din vare skal bruges i erhvervsregi. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Det er naturligvis et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

8.a - Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Brug gerne vores returseddel, som er vedhæftet i din ordrebekræftelse, eller send en mail på kundeservice@kropsform.dk, hvor du oplyser dit ordrenummer

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
 
OBS: 
Er varen defekt så kontakt os altid inden du sender varen retur til os så vi kan sende dig en returlabel. Vi afholder rimelige fragtomkostninger hvis der er en berettiget reklamation. 

Handler du som erhvervskunde, eller skal dine købte varer bruges i erhvervsregi, er følgende gældende:
ND Web Marketing ApS yder 6 måneders reklamationsret på defekte dele i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles ND Web Marketing ApS indenfor rimelig tid. Varen vil efterfølgende blive repareret. Ombytning eller evt. kreditering sker kun efter aftale. Har varen defekte dele eller mangler ved modtagelse, eftersender ND Web Marketing ApS de pågældende dele, men forpligter sig ikke for montering af disse dele. I forbindelse med reklamationssager afholder ND Web Marketing ApS returneringsomkostninger i rimeligt omfang, og kun efter aftale inden at varen sendes retur. Du er selv ansvarlig for at varen pakkes forsvarligt ind til transport og for at skaffe en palle, hvis dette er nødvendigt. Viser det sig at en reklamation afvises, står køber selv for både returfragten og genfremsendelse af produktet.
 
ND Web Marketing ApS påtager sig ikke erstatningsansvar for forsinkede leveringer eller ansvar for forsinkelser. Vi forsøger at informere om forsinkelser så godt som muligt. Du kan altid ringe til vores kundeservice og blive opdateret, hvis du er spørgsmål til din levering.
Varer der er bestilt og bekræftet med en bestillingsbekræftelse i erhvervsmæssigt regi, kan ikke annulleres, refunderes eller ombyttes, med mindre andet er aftalt med ND WEB MARKETING ApS.

8.b - Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på tlf: 74 64 64 74 eller på mail: kundeservice@kropsform.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her

9 - moms
Priserne er inkl. 25% moms.


10 – Sikkerhed ved online betaling
Kropsform benytter en dansk godkendt indbetaling gateway leveret af Scannet (elektronisk bank) via SSL krypteret godkendelse af kortoplysninger og beløb.
Hvis du ønsker at kontakte os i forbindelse med ordre eller andre varer, kan du maile til os på kundeservice@kropsform.dk eller ringe på 74 64 64 74

11 – Fortrolighed
ND Web Marketing APS videregiver ikke kundeinformation til 3. mand.

11.a - Persondataloven
Når du køber varer hos ND Web Marketing ApS, behandler vi en række almindelige personoplysninger vedrørende dig (navn, adresse, e-mail, telefonnummer etc.). I henhold til databeskyttelsesforordningen er vi forpligtet til at informere dig om følgende (Herunder er ND Web Marketing ApS ”dataansvarlig”): Vi behandler, som nævnt, kun almindelige oplysninger om dig. Behandlingen sker dels i henhold til databeskyttelseforordningens artikel 6, stk. 1, litra b, fordi behandlingen af oplysninger er nødvendigt for udførelsen af det førnævnte varekøb. Desuden sker behandlingen i henhold til artikel 6, stk. 1, litra f, idet behandlingen er nødvendig af hensyn til gennemførelsen af dit varekøb.

ND Web Marketing ApS vil opbevare dine personoplysninger så længe, det er påkrævet som dokumentation til de offentlige instanser og lovkrav.

Vi gør dig opmærksom på, at du har følgende rettigheder efter databeskyttelsesforordningen i forhold til de personoplysninger, som ND Web Marketing ApS behandler om dig:
-Retten til indsigt (ret til at se oplysninger om dig)
-Retten til at anmode om berigtigelse eller sletning (rettelse).
-Retten til at anmode om begrænsning af behandlingen og til at gøre indsigelse mod en denne behandling.
-Retten til indsigelse
-Retten til dataportabilitet (transmittere oplysninger).

Du kan læse mere om dine rettigheder og databeskyttelsesreglerne i Datatilsynets vejledning, som du finder på www.datatilsynet.dk.
Du har mulighed for at indgive klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K, hvis du mener, at ND Web Marketing ApS ikke behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesreglerne.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Overtrædelse af copyright-beskyttelsen vil medføre et sagsanlæg.